Laiks jaunumiem! Tridens lepni ieiet nākotnē, jo šodien mēs prezentējam savu jauno korporatīvo vizuālo identitāti. Mēs jutām, ka pienācis laiks nomest veco ādu un sākt no jauna, un esam tik satraukti, ka parādām jums rezultātus!
Jauno Tridenes identitāti attīstīja “Great and Golden”, daļa no Clinic212 radošā kolektīva, bāzēts Viļņā, Lietuvā. Great un Golden ir stratēģiska dizaina studija, kas rada un attīsta zīmolu, produkta & iepakojuma formā. Sazinājāmies ar viņiem, jo ticējām, ka viņu radošums un idejas transformēs Trideni tieši tā, kā ir nepieciešams.
“Darba uzdevums bija novērtēt “Tridens” zīmola vizuālos aktīvus”, norāda Clinic212 projekta vadītāja Lilė Adomaitė. “Ar 34 gadu vēsturi biznesā, jautājums bija par to, vai pašreizējā vizuālā identitāte atspoguļo uzņēmuma vērtības un identitāti. Pēc rūpīgas apsvēršanas mēs nospriedām, ka pašreizējā vizuālā identitāte, kas bija izmantota jau pāris gadu desmitu, ir novecojusi un prasa atjaunošanu.”
“Tridens veiksmīgi darbojas Baltijā kopš 1988. gada, mērķis bija radīt beztermiņa identitāti, kas atspoguļo uzņēmuma uzticamību, plašo vēsturi premium preču izplatīšanā un esot godīgam un apzinīgam partnerim. Mūsu galvenie atslēgvārdi bija izplatīšana, vēsturiskais fons, uzticama partnerība, izsmalcināts un laikietilpīgs dizains”, skaidro Gabija Platukyte, dizaina nodaļas vadītāja Clinic212 Great & Golden produktu dizaina un zīmolu studijā.
Platukyte stāsta, ka pirmais solis radošajā procesā bija izpēte un analīze, bet zīmola CVI atjaunināšana ir sarežģīts process. Sarežģītākā daļa ir līdzsvarot to, kas jāsaglabā ar to, kas vairs nav būtisks. Tas nozīmēja pārbaudīt zīmola pašreizējo stāvokli un vēsturi, konkurentus, mērķauditoriju un visus izmantotos vizuālos līdzekļus. “Mums bija jāidentificē zīmola būtība, lai mēs varētu virzīties tālāk un izstrādāt radošas koncepcijas jaunajai vizuālajai identitātei. Kad apkopojām pamatinformāciju, mēs ierosinājām vairākus atšķirīgus projektēšanas virzienus. Pēc idejas izvēles mēs izstrādājām zīmola logo, krāsu shēmu, tipogrāfiju, attēlu un citus vizuālos elementus. Izvēlētā ideja tika precizēta un īstenota visos saskares punktos.”
Visi, kas ir iesaistīti projektā, ir ļoti gandarīti par to, ka viņi veiksmīgi atrada līdzsvaru starp uzņēmuma mantojuma un vēsturiskā fona ievērošanu, vienlaikus pakļaujot to svaigām koncepcijām. “Lai modernizētu zīmola vizuālo identitāti, mēs vienkāršojām jūras tematisko trijžubura simbolu logotipā un savienojām to ar mūsdienīgu un ilgtspējīgu tirpogrāfijas stilu. Ņemot vērā, ka jūras motīvam ir dziļas saknes gan mūsu zīmola vēsturē, gan nosaukumā, mēs esam apzināti iekļāvuši šo jēdzienu ikvienā identitātes aspektā. Jo īpaši mēs esam iekļāvuši okeāna elementus logotipā, vēstuļu veidlapās, krāsu shēmā, zīmējumos un tēlos”, saka galvenā dizainere Julija Stasiulaite.
Mūsu vizuālās identitātes noteicošā iezīme ir jūras jēdziena iemiesojums, kam ir vēsturiska nozīme attiecībā uz Tridens. Šis motīvs ir redzams visos zīmola aspektos, ieskaitot atšķirīgu rakstu, kas sastāv no mazām bultiņām, kas atgādina okeāna straumju kustību. Dizaina koncepcija ir paredzēta, lai vizuāli pārstāvētu preču izplatīšanas procesu, plašu un efektīvu piegādi. Šis modelis ir dinamisks, tas iet dažādos virzienos, paplašinās un noslēdz līgumus, veidojot unikālas un sarežģītas kompozīcijas. Tas ir daudzpusīgs un pielāgojams vizuālais elements, kas pievieno dziļumu un nozīmi Tridensa vispārējai vizuālajai identitātei.
Mārketinga un dizaina cilvēki zina, ka ir svarīgi nodrošināt, lai zīmola jaunā vizuālā identitāte būtu saskaņota ar zīmola mērķiem un rezonētu ar iecerēto auditoriju. Zīmola atpazīstamība ir arī svarīgs faktors, kas jāņem vērā, jo ir rūpīgi jāpārdomā zīmola izskata un sajūtas izmaiņas, lai izvairītos no klientu un ieinteresēto personu atsvešināšanās. Projektēšanas process ir jāpārvalda, sadarbojoties ar visām grupām, un jaunā CVI ir konsekventi jāīsteno visos saskares punktos, lai nodrošinātu nevainojamu un saskaņotu zīmola pieredzi.
“Es uzskatu, ka Clinic212 komanda veica brīnišķīgu darbu un mūsu jaunais CVI atspoguļo visu, kas pienākas Tridens, kas ir uzticams partneris mūsu klientiem, akcionāriem, mūsu kopienai un Tridens ģimenei. Mēs šeit esam bijuši jau 34 gadus, un tagad ar mūsu jaunās identitātes palīdzību mēs lepni speram soli pretī nākamajiem 30, 40 un 100 gadiem”, sacīja Tridens izpilddirektors Janno Herts.